بازاریابی دیجیتال مجموعهای از فعالیتهاست که در کنار هم باعث رشد و توسعه کسب کار شما میشوند.فعالیت در شبکههای اجتماعی بخش مهمیاز بازاریابی دیجیتال است. شما باید مزایا و مشکلات هر شبکه اجتماعی را بشناسید و بر اساس آن مناسب ترین شبکه اجتماعی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید و این قطعا به معنی تنها فعالیت در یک کانال و نادیده گرفتن سایر شبکههای اجتماعی نیست.
منظور از مدیریت شبکههای اجتماعی مدیریت تعاملهای آنلاین و تولید محتوای مناسب برای کانالهایی مثل اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر، لینکداین و پینترست است. این کار تنها شامل ارسال پست در این شبکهها نیست، شما باید بصورت منظم، پستهایی که برای کاربرانتان جذاب است تولید و منتشر کنید، به سوالهای آنها پاسخ دهید و از این فرصت برای پیدا کردن مشتریان بالقوه و جدید استفاده کنید. با افزایش فالور، افزایش شناخت از برند شما و نهایتا افزایش فروش اتفاق میافتد.
انتخاب پلتفرم مناسب شبکههای اجتماعی
حتما شما با شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک آشنا هستید، اما آیا میدانید چطور با کمک این شبکههای اجتماعی میتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید و فروش خود را افزایش دهید ؟
اینستاگرام با محیط کاربری ، عکس و فیلم محور و کارکرد آسان ، به تنهایی توانسته است بیش یک میلیارد مخاطب را در سرتاسر جهان مجذوب خود کند ، ماهانه بیش از یک میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده میکنند ، روزانه 500 میلیون نفر از استوری اینستاگرام استفاده میکنند ، این آمارها به تنهایی به شما نشان میدهد ، اینستاگرام فرصت بزرگی برای شما و کسب و کار شماست .
اگر میخواهید برند سازی کنید ، توسعه برند داشته باشید ، محصول یا خدماتی را معرفی کنید ، آموزش و محصولات آموزشی را معرفی کنید ، در حوزه مد و لباس فعالیت میکنید ، در حوزه زیبایی و محصولات آرایشی مشغول به کار هستید و اگر به دنبال مخاطب فعال در محدوده سنی 13 تا 45 سال هستید ، اینستاگرام فرصت طلایی برای کسب و کار شماست .
مدیریت پیج اینستاگرام
داشتن استراتژی برای شبکههای اجتماعی که قصد فعالیت در آن را دارید بسیار مهم است. بعد ازانتخاب اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی مورد نظر ، برای مدیریت پیج خود باید برای تعداد پستهایی که قصد انتشار آن را دارید و زمان انتشار آنها برنامه ریزی کنید.
سفارش مدیریت پیج اینستاگرام